Založ si blog

Na výlet?

Myseľ mi vrátila
jednu príhodu
či len prežiť nechcem
či tiež znáte zhodu?

Na výlet?
Zajtra.
Ideme skoro.
O dvanástej čakám ťa
bo oblečená sporo
som ešte tak skoro!
Čas nemyslí
len ja
a vzhľadom na nezmysli
a že autá stoja
aj na červenú…
podarilo sa mi
vyrobiť neplechu.
O trištvrte na dvanásť
som sa dostavil,
bez myšlienky,
jak veľa ráz,
som prezvonil.
Z telefónu priatelia
drak sa vynoril,
veď ešte nie je doba
ešte chvíľu treba
ešte nie som…
Spŕška nepríjemných slov
a to len povedať chcel som,
že tu som, a čakám
však k slovu som
sa v zhone slov
už nedostal.
Á, konečne spolu,
je dvanásť aj päť minút preč
s úsmevom bohyne
teraz zvonia
je dvanásť
v kostole obďaleč.
A ja?
Si duša krásna
a ja, ťa rád
a možno jediný
tvoj kamarát
i keď z Arthura
hoc slniečko rád
nevidel…
ešte stále v hnev som nevzkypel.
Y

. ..

01.12.2015

A znova strach doľahol na vola… Teda, vkradol sa v hlavu srdca sa nepýtal podľahol hlasu skoro nedýcha len usedavo plače. Bojíš sa. Že čo bude. Strachuješ, Že nebude. Čo? Z čoho? …a snívaš, ako by bolo, keby…už nebolo. Leż strach z toho, čo bude máš keď tvoj prach rozvíri znova dážď a miesto, że by sa umyl v blate čvachtá sa a dosť síl na zajtra [...]

Úprimnosť

12.05.2015

Počúvam slová a vidím činy a cítim tu znova dve veličiny, čo nútia nás klamať seba samých, čo nútia nás konať v skutkoch starých. Vidíme telo nectíme dušu síc občas nesmelo v srdci nás kušú výčitky svedomia čo v hĺbke vedomia akosi nevonia keď v poplach zazvonia a snaha k úprimnosti tlačí do hrdla samé ostré kosti a človek sa zadŕha. Úprimne k cudzím vieme [...]

. . .

03.05.2015

Mala bys a nedávaš hoc chcela bys len nemáš kam… Úprimne čo skúsilas komu, kedy krivý vlas čo len v chvíľu rovnať smela kedy jazvu rovnať z čela skúsilas. A ty čo vrásky na duši chceš len labutích krídel hebkosť mať kedy spomenieš slová čo mať tvoja, moja, naša vraveli… Odpusť im synu sú ešte nezrelí. A kolo sa točí a zabúda čas a zabúda jeden čo [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

testudo

Napíš čo trápi dušu...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 33725x
Priemerná čítanosť článkov: 1606x

Autor blogu

Kategórie