Založ si blog

Archív: október, 2014

Somár

Bol raz somár, hoc nie starý nevládal už, jak za mladi preto ho von, ta z ohrady gazda len tak v šírotu von v les vypustil. A mladého nováčika len takého školáčika v povoz vpriahol, nech ten ťahá rýchlejšie on kopce zdolá. Zatiaľ starý lesom túla občas hlavu v senník súka a nechápe, prečo tu ni gazdovu slepotu. Za čas, len za krátku dobu gazda na trh chystá nohu pred […]

Pokračovanie článku

Novembrovy dážd? [Guns N Roses]

Už som vám povedal, že občas prší aj v novembri? Už som vám ukázal, že svieca v prítmí dokáže viac, ako slovo?.. ukáže čas aj ako bolo… V nemom vytržení (A ČAKAJÚC, KÝM SA MI UVARÍ VEČERA! rockový november mám aj keď je marec, ale povedz starec je to zvláštne? Povedz, ako v marci prší tiež krásne, ukáž jej, ako by bolo, keby slová nie tak ledabolo, […]

Pokračovanie článku

Našiel som. . .

Našiel som v mladosti nepeknú chvíľu hoc nie dlho trvala nejednu vílu v pavučinu klamstva zlákala. A moja milá raz, len tak? vraví mi, ľúbiť seba je klam… A často som hoc naivne, myslel, že preto som, že kráľom som, že… Lokajom seba som bol a uraziť nebol spôsob by života štýl a myslel som hlupáci…nevidia chvíľ. A začal som vážiť si v mých očiach […]

Pokračovanie článku

Viera II

Ťažké je veriť keď toľko sklamaní ťažké je čeliť a krokom váhavím hoc aj nechtiac vchádzame nevediac do tmy. Najprv v pološere tápeme nevesele a úsmev na tvári nám osud prekliaty vyvolá, keď prihrá diamanty. Vidíme v nich krásu hľadáme v nich spásu a po čase znova dušu tma volá. Lež zaslepený vtedy a už bez viery rezkým krokom tápeme bokom. Myslíme, že […]

Pokračovanie článku

Bez nazvu. . .

Nahý nežný večer posunul kopce do tmy… Akoby som vedel, že neprídeš, snáď po stý krát, čo ťa čakám, snáď len pre to, že sa ľakám chvíle, že neprídeš vôbec, že nedáš si pokec, že máš iný smer, že srdce dáš a ver, že nebude jedno komu a kde a smutno mi bude a chvíľu na dne sa z citov hrabať budem a čakať znova na deň, keď zvoláš: Ty, hoc […]

Pokračovanie článku
Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

testudo

Napíš čo trápi dušu...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 33735x
Priemerná čítanosť článkov: 1606x

Autor blogu

Kategórie