Založ si blog

Našiel som. . .

Našiel som v mladosti
nepeknú chvíľu
hoc nie dlho trvala
nejednu vílu
v pavučinu klamstva zlákala.
A moja milá
raz, len tak?
vraví mi, ľúbiť
seba je klam…
A často som
hoc naivne, myslel,
že preto som,
že kráľom som,
že…
Lokajom
seba som bol
a uraziť
nebol spôsob
by života štýl
a myslel som
hlupáci…nevidia chvíľ.
A začal som vážiť si
v mých očiach “hlupákov “
bo nevedel, prečo ten
len tak, predal dom
prečo si mnohí
miesto večere
len slzu roní
a topí sa v nevere
k svojim…
Bieda-je život
trieda-je skúška
krieda-hoc biela
v komín nepúšťa
zbytočných slov,
bo vie, že tá čerň
kráľom je preň.
Pocit mám, hoc slabý,
že teraz, keď zábrany
v mysli,v ni duši
žiadne nemám,
serie ma hlúposť
však vďačím
svojim ženám
za zrak,
že vidieť dali
hoc zamak
žiadny Dalí
lež stačí a teraz
odpustiť prosil bych
teraz a neraz
lež, sebaláska znova
kráľom občas
je aj bez boja
a moja hlúposť
často vzkypí
a moja ľútosť
často si spí
a ja?
Som
ako taký zlom
a príde,
keď v nebo vzatý
sa usmeje
a popraje
veľa šťastia
a…
vieru bratia.

Y

. ..

01.12.2015

A znova strach doľahol na vola… Teda, vkradol sa v hlavu srdca sa nepýtal podľahol hlasu skoro nedýcha len usedavo plače. Bojíš sa. Že čo bude. Strachuješ, Že nebude. Čo? Z čoho? …a snívaš, ako by bolo, keby…už nebolo. Leż strach z toho, čo bude máš keď tvoj prach rozvíri znova dážď a miesto, że by sa umyl v blate čvachtá sa a dosť síl na zajtra [...]

Úprimnosť

12.05.2015

Počúvam slová a vidím činy a cítim tu znova dve veličiny, čo nútia nás klamať seba samých, čo nútia nás konať v skutkoch starých. Vidíme telo nectíme dušu síc občas nesmelo v srdci nás kušú výčitky svedomia čo v hĺbke vedomia akosi nevonia keď v poplach zazvonia a snaha k úprimnosti tlačí do hrdla samé ostré kosti a človek sa zadŕha. Úprimne k cudzím vieme [...]

. . .

03.05.2015

Mala bys a nedávaš hoc chcela bys len nemáš kam… Úprimne čo skúsilas komu, kedy krivý vlas čo len v chvíľu rovnať smela kedy jazvu rovnať z čela skúsilas. A ty čo vrásky na duši chceš len labutích krídel hebkosť mať kedy spomenieš slová čo mať tvoja, moja, naša vraveli… Odpusť im synu sú ešte nezrelí. A kolo sa točí a zabúda čas a zabúda jeden čo [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

testudo

Napíš čo trápi dušu...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 33688x
Priemerná čítanosť článkov: 1604x

Autor blogu

Kategórie